S standardi kakovosti podjetja zagotavljajo kakovosti svojih procesov in storitev. To je pomembno tudi v domovih starejših, kjer lahko partnerji pričakujejo, da s standardi zagotovijo standardiziranost delovnih procesov, učinkovito povezavo med ključnimi udeleženci v procesih (stanovalci, svojci, zaposlenimi) ter vključenost v okolje, boljšo kakovost storitev za stanovalce v povezavi z večjo preglednostjo storitev in nenazadnje tudi večjo motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih.
Namen usposabljanja
Seznaniti udeležence s sistemom vodenja kakovosti, zahtevami standarda ISO 9001:2015 in z njihovim vplivom na organizacijo.
Kdaj: petek, 23. 10. 2020 med 8:00 in 12:00
Kje: seminar bo potekal preko spleta. Navodila in povezavo boste prejeli dan pred usposabljanjem. Za sodelovanje v spletni učilnici potrebujete napravo (računalnik, tablica, pametni telefon) z dostopom do dobre internetne povezave.
Vsebina
- Uvod
- Sistem vodenja kakovosti
- Načela vodenja kakovosti
- Standard ISO 9001:2015 – struktura in pregled zahtev
- Povzetek vsebine in zaključek